Chiudi annunziu

Cume noi rappurtatu a settimana passata, Samsung pensa à fucalizza più nantu à l'acquistu annantu à i prossimi anni, potenzalmentu "pesca" in l'acqui di semiconductor. Avà, a nutizia hà ghjuntu l'onda chì u giant tecnulugicu sudcoreanu hà digià guardatu i primi candidati potenziali - e cumpagnie NXP, Texas Instruments è Renesas.

A cumpagnia NXP vene da l'Olanda è sviluppa prucessori d'applicazioni per vitture, u famosu giant tecnologicu americanu Texas Instruments hè specializatu in semiconduttori putenti d'alta tensione, è a cumpagnia giapponese Renesas hè un fabricatore di microcontrollers per u mercatu di l'automobile.

Samsung hè destinatu à l'industria di l'automobile cum'è parte di i so piani di acquisizione, postu chì e vitture diventanu sempre più dipendente da i semiconduttori, secondu i media sudcoreani. In u 2018, u valore mediu di i semiconduttori in una vittura era di circa $ 400, ma certi analisti di u mercatu di l'automobile aspettanu chì u segmentu di i veiculi elettrichi aiutassi à spinghje quellu numeru à $ 1 prestu.

Se Samsung dimostra chì l'analista hè ghjustu è face una forte entrata in l'industria di i semiconduttori di l'automobile, l'insiders predice chì a so prossima acquisizione valerà più di u so ultimu big deal - l'acquistu di $ 8 miliardi di HARMAN International Industries in 2016.

U più lettu d'oghje

.