Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung preparava un novu sensoru di foto ISOCELL cù una risoluzione di 200 MPx. Sicondu infurmazioni micca ufficiali, porta a designazione S5KGND, ma più impurtante, si dice chì farà u so debut micca in un smartphone di u giant tecnologicu sudcoreanu, ma di ZTE.

Sicondu unu di i posti nantu à a reta suciale chinesa Weibo, u smartphone ZTE Axon 5 Pro serà u primu à avè u sensoru di foto S200KGND 30 MPx. U telefunu ùn hà ancu una data di lanciamentu ufficiale, ma apparentemente u so lanciu hè digià in corso assaiancu vicinu. Puderia cumparisce in un smartphone Samsung più tardi questu annu, possibbilmente in un telefunu flexible Galaxy Piega à Z 3 o a fila dopu Galaxy Nota.

U sensoru duveria avè una dimensione di 1/1.37 "è pixel di 1,28 microns è si dice chì sustenerà a tecnulugia di binning di pixel 4-in-1 è 16-in-1. Ancu s'è a ripresa 8K hè appena cuminciata à guadagnà terrenu in u mondu di i telefoni intelligenti di punta, u sensoru duveria sustene a registrazione 16K. Tuttavia, per tali video d'alta risoluzione, un almacenamentu veramente grande seria necessariu, perchè, cum'è sapete, un minutu di video pigliatu à a mità di a risuluzione piglia circa 600 MB.

Chì u novu sensoru di foto di Samsung deve debutà in un telefunu altru ch'è u so propiu ùn hè nunda inauditu. Questu hè accadutu, per esempiu, in u casu di u so sensoru 108MPx ISOCELL Bright HMX, chì era u primu à esse utilizatu da u smartphone Xiaomi Mi Note 10 (in ogni modu, Samsung hà collaboratu cù Xiaomi nantu à u sensor).

U più lettu d'oghje

.