Chiudi annunziu

Dapoi l'annunziu di l'OS Harmony di Huawei, ci hè statu un dibattitu animatu annantu à l'onde nantu à quantu serà diffirenti da AndroidU. Ùn era micca pussibule di risponde à sta quistione definitivamente, postu chì l'accessu à a versione beta di a piattaforma hè stata limitata finu à avà. Tuttavia, avà l'editore di ArsTechnica Ron Amadeo hà sappiutu pruvà u sistema (in particulare a so versione 2.0) è tirà cunclusioni. È per u giant tecnulugicu cinese, ùn parenu micca adulatori, perchè sicondu l'editore, a so piattaforma hè solu un clone. Androidin u 10

Più precisamente, Harmony OS si dice chì hè una furchetta Androidu 10 cù l'interfaccia d'utilizatore EMUI è uni pochi cambiamenti minori. Ancu l'interfaccia d'utilizatore, secondu Amadeo, hè una copia esatta di a versione EMUI chì Huawei stalla in i so smartphones cù Androidin.

A principiu di ghjennaghju, u senior manager di Huawei, Wang Chenglu, hà dettu chì Harmony OS ùn hè micca un imitatore Androidnè u sistema upirativu di Apple, è hà listatu i differenzi più impurtanti. Harmony OS hà evidenziatu u putenziale di crescita in i dispositi IoT, a natura open source di u sistema, u sviluppu di l'applicazione one-stop o l'usabilità in una larga gamma di dispositi, da i telefoni cellulari à i TV è i vitture à i dispositi intelligenti di casa, cum'è i vantaghji principali di Harmony OS.

Sicondu Wang, Huawei hà travagliatu in Harmony OS da maghju 2016, è a cumpagnia hà u scopu di liberà 200 milioni di dispusitivi cù stu sistema à u mondu questu annu. À u listessu tempu, spera chì in u futuru puderia esse 300-400 milioni di dispusitivi.

U più lettu d'oghje

.