Chiudi annunziu

Samsung, o piuttostu a so divisione chjave Samsung Electronics, hà tornatu à a lista di e 50 cumpagnie più ammirate in u mondu, chì hè tradiziunale annunziata da a rivista ecunomica americana Fortune, dopu una assenza di parechji anni. In particulare, u 49e postu appartene à u giant tecnologicu sudcoreanu.

Samsung hà guadagnatu un puntuatu tutale di 7,56 punti, chì currisponde à a 49a pusizione. L'annu passatu, hà puntuatu 0,6 punti menu. A cumpagnia hè stata ricunnisciuta cum'è u megliu in parechji spazii, cum'è l'Innuvazione, a Qualità di a Gestione, a Qualità di i Prudutti è i servizii o a Cumpetitività Globale. In altri spazii, cum'è a Responsabilità Soziale, a Gestione di e Persone o a Salute Finanziaria, era seconda in ordine.

Per a prima volta, Samsung apparsu in u prestigiosu ranking in u 2005, quandu hè stata postu in a 39a pusizione. Si sviluppò gradualmente più altu, finu à nove anni dopu, hà ottinutu u so megliu risultatu finu à quì - 21u postu. Tuttavia, dapoi u 2017, hè assente da u ranking per diversi motivi, i principali sò disputi legali riguardanti l'eredi di Samsung. Lee Jae-yong è un lanciu di smartphone fallutu Galaxy A Nota 7 (sì, hè quella infame per l'esplosione di batterie).

Per esse cumpletu, aghjustemu chì hà pigliatu u primu postu Apple, Amazon era u sicondu, Microsoft era terzu, Walt Disney era quartu, Starbucks era quintu, è u top ten era ancu Berkshire Hathaway, Alphabet (chì include Google), JPMorgan Chase, Netflix è Costco Wholesale. A maiò parte di l'imprese nantu à a lista venenu da i Stati Uniti.

U più lettu d'oghje

.