Chiudi annunziu

L'almacenamiento in nuvola OneDrive di Microsoft hè una alternativa populari à u serviziu Google Drive ugualmente funzionante, è ancu soluzioni più caru cum'è Dropbox. U giant di u software spessu libera l'aghjurnamenti per l'app cù funzioni novi o miglioramenti di l'interfaccia d'utilizatore. U so ultimu androidQuesta aghjurnazione porta una schermata di casa riprogettata è supportu per a riproduzione di video 8K è Samsung Motion Photos.

Dentru u contu persunale, una sezione di Memorie hè stata aghjunta di novu à a pantalla di casa, chì mostra una galleria di ritratti pigliati da l'utilizatore "in questu ghjornu". Sottu (a rùbbrica hè situata à a cima di u screnu) truverete listi di recenti è per l'usu offline i schedarii telecaricati - cusì hà in manu i ducumenti chì hè prubabile di travaglià. Se un utilizatore usa un contu di travagliu o di scola, ùn vede micca a sezione Ricordi - invece vederà una biblioteca cumuna, chì hà sensu perchè sò menu prubabile di almacenà e foto private in un contu persunale. U navigatore di schedari hè sempre accessibile via a tabulazione Files in u fondu di u screnu.

Inoltre, OneDrive pò avà ghjucà video 8K è Samsung Motion Photos (sta funzione di foto cattura uni pochi di seconde di video prima chì l'utilizatore pressu l'otturatore per piglià una foto). Questu significa chì l'utilizatore ùn hà micca bisognu di scaricà questi schedari in u locu per ghjucà in tutta a so gloria. Se vulete sparte u vostru Samsung Motion Photos cù altre persone, a versione web di l'app pò avà ghjucà, perchè e persone chì ùn anu micca un telefuninu Samsung ponu vede facilmente. Tuttavia, questu funziona solu in un contu persunale.

Pudete scaricà l'applicazione in l'ultima versione da quì.

U più lettu d'oghje

.