Chiudi annunziu

Xiaomi hà introduttu una tecnulugia potenzialmente rivoluzionaria in a carica wireless. Hè chjamatu Mi Air Charge, è hè ciò chì chjama "tecnulugia di carica remota" chì pò carricà parechji smartphones in tutta a stanza in una volta.

Xiaomi hà ammucciatu a tecnulugia in una stazione di ricarica cù una visualizazione, chì hà a forma di un grande cubu biancu è chì pò incaricà in wireless un smartphone cù una putenza di 5 W. In l'internu di a stazione, cinque antenne in fasi sò ammucciate, chì ponu precisamente determinà. a pusizione di u smartphone. Stu tipu di carica ùn hà nunda di fà cù u famusu standard wireless Qi - per chì un smartphone possa aduprà sta carica "veramente wireless", deve esse equipatu di una serie miniaturizzata di antenne per riceve u segnu di lunghezza d'onda millimetrica emessa da a stazione, è ancu un circuitu per cunvertisce u signale elettromagneticu in energia elettrica.

U giant tecnologicu cinese dichjara chì a stazione hà una gamma di parechji metri è chì l'efficienza di carica ùn hè micca ridutta da ostaculi fisici. Sicondu ellu, i dispositi chì ùn sò micca smartphones, cum'è smart watches, braccialetti di fitness è altre apparecchi elettronichi portabili, saranu prestu cumpatibili cù a tecnulugia Mi Air Charge. À questu tempu, ùn hè micca cunnisciutu quandu a tecnulugia serà dispunibule o quantu costarà. Ùn hè ancu garantitu chì eventualmente ghjunghje à u mercatu. Ciò chì hè sicuru, però, hè chì, s'ellu hè cusì, micca tutti puderanu permette - almenu inizialmente.

U più lettu d'oghje

.