Chiudi annunziu

A piattaforma di streaming di musica più famosa di u mondu, Spotify, hà cuntinuatu a so crescita impressiunanti à a fine di l'annu passatu - hà finitu l'ultimu trimestre cù 155 milioni di abbonati paganti. Questu rapprisenta un aumentu annu di 24%.

A cuntrariu di e plataforme cuncurrenti Apple è Tidal offre à Spotify un pianu di abbunamentu gratuitu (cù annunzii), chì hè particularmente populari in i mercati di sviluppu. U serviziu hà avà 199 milioni d'utilizatori, in crescita di 30% annu annantu. L'Europa è l'America di u Nordu cuntinueghjanu à esse i mercati più preziosi per a piattaforma, cù l'anzianu benefiziu di l'espansione recente in Russia è i mercati vicini.

 

I piani di abbonamentu Premium Family è Premium Duo cuntinueghjanu ancu à esse populari, è a scumessa di a piattaforma nantu à i podcasts pare chì hà da esse pagatu, cù 2,2 milioni di podcast attualmente dispunibili è l'ore passate à senteli quasi radduppiendu.

Cumu hè spessu u casu cù cumpagnie relativamente novi cum'è Spotify, ci hè un prezzu per una crescita alta. In l'ultimu trimestre di l'annu passatu, u serviziu hà registratu una perdita di 125 milioni d'euros (circa 3,2 milioni di corone), ancu s'ellu hè una migliione annu à l'annu - in u quartu trimestre di 4, a perdita hè stata di 2019 milioni d'euros ( circa 209 milioni di CZK).

A vendita, invece, hà righjuntu 2,17 miliardi d'euros (circa 56,2 miliardi di corone), chì hè circa 14% di più annu à l'annu. In u so rapportu finanziariu, a cumpagnia dichjara chì à longu andà, a crescita di l'abbonati continuarà à esse una priorità per ellu nantu à i profitti.

U più lettu d'oghje

.