Chiudi annunziu

I primi renders di u sicondu smartphone plegable di Huawei, u Mate X2, sò filtrati in l'aria. Dimustranu chì quandu hè plegatu, u dispositivu hà una doppia schermu di punch-through è quandu hè sbulicatu usa un disignu all-screen - cusì ùn ci hè micca tagliatu o foru per a camera cum'è Samsung. Galaxy Fold a Galaxy Da Fold 2.

U Mate X2 apparentemente averà un disignu sfarente di u so predecessore - sta volta si piegherà in l'internu invece di l'esterno, chì significa chì invece di un pannellu di visualizazione, chì serve cum'è a schermu principale quandu hè plegatu è cum'è una visualizazione esterna quandu si sblocca. hannu dui pannelli diffirenti.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, a visualizazione principale avarà una diagonale di 8,01 inch cù una risoluzione di 2222 x 2480 px è supportu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz, è una schermu esterna di 6,45 inch cù una risoluzione di 1160 x 2270 px. . Inoltre, u telefunu deve avè un chipset Kirin 9000, una camera quad cù una risoluzione di 50, 16, 12 è 8 MPx, una batteria cù una capacità di 4400 mAh, supportu per a carica rapida cù una putenza di 66 W, è u telefuninu. si dice chì u software hè basatu annantu Androidu 10 cù l'interfaccia d'utilizatore EMUI 11.

Huawei hà digià annunziatu in forma di teaser chì u Mate X2 serà lanciatu u 22 di ferraghju. Hè scunnisciutu per questu momentu se serà liberatu fora di a Cina. In casu, serà prubabilmente dispunibule in quantità limitate.

U più lettu d'oghje

.