Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà in l'aria a nutizia si sparse, chì ci hè una pussibilità chì u giant di processore AMD traslassi a produzzione di i so processori 3nm è 5nm è APU, è ancu e carte grafiche da TSMC à Samsung. Tuttavia, secondu un novu rapportu, chì probabilmente ùn succede micca à a fine.

AMD hà daveru avutu un prublema di fornimentu, per quessa chì alcuni osservatori anu speculatu chì si vultà à Samsung per aiutu. Tuttavia, fonti citati da IT Home avà dicenu chì i prublemi di AMD ùn si trovanu micca in l'incapacità di TSMC di risponde à a so dumanda, ma in forniture insufficienti di sustrati ABF (Ajinomoto Build-up Film; u sustrato di resina utilizatu com'è insulatore in tutti i circuiti integrati moderni).

Si dice chì hè un prublema in tutta l'industria chì duveria avè affettatu a produzzione di altri prudutti di diversi fornitori è marche, cumprese a serie di carte grafiche Nvidia RTX 30 o a consola di ghjocu Playstation 5.

Dunque, secondu u situ web, ùn ci hè micca un veru mutivu per AMD per circà un altru fornitore, soprattuttu chì a cullaburazione trà u giant di processore è TSMC hè più forte chè mai, dopu Apple cambiatu à un prucessu di fabricazione 5nm, chì apre a linea 7nm per AMD.

Ancu s'è Samsung apparentemente ùn esternalizzarà micca a produzzione di prudutti AMD, e duie cumpagnie sò digià travagliatu inseme, vale à dì chip graficu, chì hè previstu di cumparisce in futuri chipsets Exynos.

U più lettu d'oghje

.