Chiudi annunziu

Samsung ùn perde veramente tempu è stende u patch di sicurezza di ferraghju à più dispusitivi - sta volta à i telefoni flagship 2018 Galaxy S9. Hè attualmente dispunibule per scaricà in tutti i cuntinenti - almenu parzialmente.

Actualizazione per Galaxy U S9 porta a versione di firmware G960FXXSEFUA1 è aghjurnamenti per Galaxy U S9 vene cù a versione firmware G965FXXSEFUA1. Tutti dui duveranu ghjunghje à i vostri telefoni prestu, se ùn l'anu micca digià.

Se ùn avete micca ricevutu a nova notificazione di l'aghjurnamentu di u software, pudete fà una scansione manuale cum'è sempre aprendu u menu. Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccu l'opzione Scaricate è installate.

I dui smartphones riceveranu patch di sicurezza mensili per almenu un altru annu. Tandu deve passà à un ciclu trimestrale.

Cumu avemu infurmatu prima di sta settimana, l'ultimu patch di sicurezza hà largamente riparatu vulnerabilità chì permettenu l'attacchi MITM o un bug in forma di bug in u serviziu rispunsevule per lancià sfondi chì permettenu l'attacchi DDoS. Ultimu, ma micca menu, u patch hà riparatu un sfruttamentu in l'applicazione Samsung Email chì permette à l'attaccanti di accede à questu è monitorà subrepticamente e cumunicazioni trà u cliente è u fornitore. Nisunu di questi o altri bug sò stati etichettati cum'è "criticamenti" periculosi da Samsung.

U più lettu d'oghje

.