Chiudi annunziu

Qualcomm hà publicatu i so risultati finanziarii per l'ultimu trimestre, è certamente hà assai di vantà. Duranti u periodu d'ottobre à dicembre, chì in l'annu fisicu di a cumpagnia hè u primu trimestre di questu annu, e so vendite anu righjuntu 8,2 miliardi di dollari (circa 177 miliardi di corone), chì hè 62% più annu annu.

Ancu più impressiunanti sò i figuri nantu à l'ingudu netu, chì era di 2,45 miliardi di dollari (circa 52,9 miliardi di corone). Questu rapprisenta un aumentu annu di 165%.

Ma durante una teleconferenza cù investitori, u capu di Qualcomm in uscita, Cristiano Amon, hà avvistatu chì a cumpagnia ùn hè attualmente incapace di risponde cumplettamente à a dumanda è chì l'industria di chip affruntà una carenza globale in i prossimi sei mesi.

Comu hè ben cunnisciutu, Qualcomm furnisce chips à tutte e grandi cumpagnie di smartphone, ma ùn li fabrica micca stessu è si basa in TSMC è Samsung per questu. Tuttavia, à mezu à a pandemia di coronavirus, i cunsumatori anu cuminciatu à cumprà più computer per u travagliu da casa è vitture, chì significa chì e cumpagnie in queste industrie anu ancu aumentatu l'ordine di chip.

Apple hà digià annunziatu chì ùn pò micca risponde à a dumanda iPhonech 12, per via di "disponibilità limitata di certi cumpunenti". Ricurdativi chì Qualcomm hè u so principale fornitore di modem 5G. Tuttavia, micca solu l'imprese tecnologiche, ma ancu e cumpagnie di vitture anu prublemi. Per esempiu, unu di i più grandi pruduttori di vitture in u mondu, General Motors, riducerà a produzzione in trè fabbriche per a listessa ragione, vale à dì a mancanza di cumpunenti.

U più lettu d'oghje

.