Chiudi annunziu

Sò passati solu uni pochi di ghjorni chì vi aghjurnà u novu ghjocu di avventura testu Black Lazar. Avemu usatu questu cum'è un esempiu di u ritornu di un generu chì ùn hè micca statu in u focu per uni pochi decennii. Avà avanti Android u so prossimu rapprisentante esce, chì torna sorpresa cù a so cumplessità è l'attenzione à i dettagli. Dopu à parechji mesi in accessu anticipatu, u sviluppatore Peter Ravnholt libera u so primu Serania - Path of the Scion. Unisce u generu di l'avventura di testu cù elementi RPG sorprendentemente cumplessi.

In Serania, pigliate u rolu di un paisanu impotente chì hè subitu perseguitatu da a guardia nera reale. Allora hà da ammuccià in e parti ombre di u mondu di u ghjocu è capisce perchè l'unità temute sò dopu à ellu. Duranti u so viaghju, l'eroi senza nome ampara i sicreti di u so passatu è scuntrà parechji caratteri interessanti. In più di a storia principale, u ghjocu offre ancu innumerevoli missioni laterali.

U latu testu di u ghjocu hè cumminatu in modu intelligente cù mumenti di decisione chì si trovanu in gruppi più chjuchi per sprime megliu l'urgenza di diverse situazioni. In più di cliccà nantu à i cumandamenti di testu, Serania offre ancu a gestione di l'inventariu RPG classicu è u cummattimentu tatticu. Per u sviluppatore Ravnholt, era un travagliu fundamentale persunale chì hà cuminciatu à travaglià dopu una seria di avvenimenti di vita. Sè vo vulete pruvà lu per sè stessu, pudete Serania for free scaricate da Google Play. Circa un quartu di u ghjocu hè dispunibule gratuitamente, u restu hè sbloccatu per una tarifa in-app.

U più lettu d'oghje

.