Chiudi annunziu

Un novu rappresentante di a serie F - Samsung Galaxy U F62 hè previstu di lancià in India più tardi stu mese, è mentre aspittemu chì Samsung annunzià una data di lanciamentu ufficiale, u giant indianu di e-commerce Flipkart hà publicatu un teaser chì mostra a parte posteriore di u dispusitivu. Implica chì u telefunu averà una camera quadrupla.

U teaser mostra ancu chì u rocker di u voluminu serà situatu à u latu drittu è chì u telefunu hà probabilmente un lettore di impronte digitali integratu in u buttone di putenza. Flipkart elenca u smartphone cum'è "Flipkart Unique", chì significa chì serà a so esclusiva.

Galaxy Sicondu a speculazione attuale, u F62 uttene un display (Super) AMOLED cù una diagonale di 6,7-inch, un chipset Exynos 9825, 6 o 8 GB di RAM, una camera principale 64MP, una camera frontale 32MP, Android 11 è una batteria gigante cù una capacità di 7000 mAh. Si pò ancu suppone chì avarà almenu 64 GB di memoria interna, supportu per a carica rapida cù una putenza di 15 W è un jack di 3,5 mm.

U smartphone mid-range deve esse vindutu per 25 000 rupee (circa 7 300 CZK). Siccomu hè un exclusivu Flipkart, hè improbabile chì sia dispunibule fora di l'India.

U più lettu d'oghje

.