Chiudi annunziu

A cumpagnia di analisi Sensor Tower hà publicatu informace circa l'applicazioni non-gaming più scaricate per questu ghjennaghju. A piattaforma di messageria regna suprema n'ambasciata, chì hà vistu più di 63 milioni di telecaricamenti unichi. Questu hè quasi quattru volte più di un annu fà.

U mutivu di a popularità attuale di Telegram, chì hè stata lanciata in u 2013, hè ovvia - esattamente un mese. notificazione L'applicazione di chat rivale WhatsApp chì da ferraghju sparterà i dati persunali di l'utilizatori cù altre cumpagnie Facebook (dopu à assai opposizioni da l'utilizatori, u giant suciale a validità di e novi regule). rinviatu da trè mesi). U più scaricamentu - più di 15 milioni o 24% - venenu da l'India, cù u sicondu numeru più altu di installazioni urigginatu da Indonesia (6 milioni o 10,5%).

A seconda app più scaricata in u primu mese di l'annu novu era a piattaforma populari in u mondu per creà è sparte video brevi. TikTok, chì hà accumulatu 62 milioni di installazioni. A maiò parte di elli - 10,5 milioni o 17% - sò venuti senza sorpresa da u so paese d'origine di a Cina (induve l'app hè cunnisciuta cum'è Douyin). U sicondu numeru più altu di scaricamentu era "duvutu" à l'utilizatori in i Stati Uniti (più di 6 milioni o 10%).

U top ten appricazzioni più scaricati sò Signal, Facebook, WhatsApp, Instagram, ZOOM, MX TakaTak, Snapchat è Messenger. Quessi sò principalmente piattaforme di cumunicazione.

U più lettu d'oghje

.