Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu u so telefunu flexible Galaxy Da Flip cù un numeru di Galaxy S20 l'annu passatu in u primu trimestre è hà lanciatu a so versione attivata per 5G in lugliu. Galaxy Da Flip 3, però, questu annu cù un numeru Galaxy S21 ùn hà micca debuttatu. Avà hà penetratu l'etere informacequellu Galaxy Z Flip 3 è un altru telefunu plegable Galaxy U Z Fold 3 ghjunghjerà in lugliu.

À propositu di questu Galaxy Da Flip 3 a Galaxy U Fold 3 puderia esse introduttu in l'estiu, si dicia in l'aria uni pochi ghjorni fà, ma avà sti speculazioni sò stati cunfirmati da u più famosu leaker di tutti - Ice universe. Dapoi u giant tecnologicu sudcoreanu introduttu Galaxy Da Flip 5G lugliu scorsu, hè prubabile chì u so successore serà lanciatu stu lugliu cù a terza generazione Fold.

Galaxy Sicondu i rapporti non ufficiali finu à avà, Z Fold 3 avarà un display AMOLED di 7,55-inch è una schermu esterna di 6,21-inch, un chipset Snapdragon 888, una batteria cù una capacità di 4500 mAh è supportu per u stylus S Pen. Certi speculazioni dicenu ancu chì serà u primu smartphone Samsung à presentà una camera sottu-display.

Galaxy Z Flip 3 duveria offre un display principale di 6,9-inch cù una risoluzione di 1080 x 2636 px è supportu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una pantalla esterna cù una diagonale di 1,81 o 3 inch, una nova generazione di vetru UTG, un Snapdragon. 855+ o Snapdragon 865 chipset, finu à 512 GB di memoria interna, una batteria cù una capacità di 3900 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di almenu 15 W. Cum'è in u casu di u primu Flip, deve esse dispunibule. in varianti cù 4G/LTE è 5G.

U più lettu d'oghje

.