Chiudi annunziu

Cum'è a nostra nutizia precedente vede, Samsung hè cunsiderà custruisce a so pianta di fabricazione di chip logica più avanzata in i Stati Uniti, in particulare in Austin, Texas. Si dice chì vole investisce più di 10 miliardi di dollari (circa 214 miliardi di corone) in u prugettu. Tuttavia, u giant tecnulugicu hè infurmatu chì dumanda alcuni incentivi. Sicondu Reuters, se Austin vole chì a fabbrica giganti stà quì, deve pardunà Samsung almenu $ 806 milioni in tasse (circa CZK 17,3 miliardi).

A dumanda di Samsung vene da un documentu chì a cumpagnia hà mandatu à rapprisentanti di u statu di Texas. Hà dettu ancu chì a fabbrica hà da creà 1800 impieghi, è chì se Samsung sceglie Austin, a custruzzione principia in u sicondu trimestre di questu annu. Tandu serà messu in opera in u terzu trimestre di u 2023.

Se Samsung ùn vene micca à un accordu cù i rapprisentanti di Texas nantu à l'impositu (o "ùn" ùn funziona micca per altri motivi), puderia custruisce a so fabbrica di chip 3nm in altrò - si dice chì "esplora u terrenu" questi. ghjorni in Arizona è New York, ma ancu in casa Corea di u Sud.

U prugettu face parte di u pianu di Samsung per diventà u numeru unu in u campu di a produzzione di chip da 2030, detronendu u regnu à longu andà di stu segmentu, a cumpagnia taiwanese TSMC. U giant tecnulugicu sudcoreanu hà digià annunziatu l'annu passatu chì intende investisce 116 miliardi di dollari (circa 2,5 trilioni di corone) in chips di a prossima generazione in i prossimi deci anni.

U più lettu d'oghje

.