Chiudi annunziu

U primu caricatore 65W di Samsung hè tornatu in scena. Hà ricivutu una altra certificazione, sta volta da a cumpagnia di sicurezza tedesca TÜV SÜD (hà ricevutu un certificatu da l'autorità coreane in settembre scorsu). A nova certificazione ùn hè micca ubligatoriu, ma era d'aspittà - Samsung è a cumpagnia di Munich sò stati partenarii per parechji anni è inseme cercanu di elevà a barra di qualità di cumpunenti LED moderni di l'automobile.

A nova certificazione nantu à u caricatore ùn revela nunda di novu informace, in ogni modu, indica chì a so intruduzioni à a scena s'avvicina. U caricatore cù a designazione di mudellu EP-TA865 hè cunnisciutu à u mumentu per avè un portu USB-C è sustene l'ultimu standard di carica rapida PD (Power Delivery) chjamatu PPS (Programmable Power Supply). Sta tecnulugia permette di aghjustà a tensione di output è u currente in tempu reale durante a carica, secondu e specificazioni di u dispusitivu chì hè carricatu.

A quistione di u ghjornu hè chì u dispusitivu sustene u so rendiment di carica. Hè pussibule chì serà u prossimu flagship di Samsung Galaxy Ramintate vi 21 o u prossimu smartphone flessibile Galaxy Piega à Z 3, ma questi sò veramente solu supposizioni. L'attuale caricatore più putente di u giant tecnulugicu hè l'adattatore 45W EP-TA845, per u quale, però, ùn hà micca l'usu ancora (navi di punta. Galaxy S21 supporta a carica cù una putenza massima di 25 W).

U più lettu d'oghje

.