Chiudi annunziu

U prossimu telefunu flessibile di Samsung Galaxy U Z Flip 3 averà probabilmente una memoria interna significativamente menu di quella prevista prima. Sicondu l'infurmazioni da u situ web di solitu ben infurmatu SamMobile, ùn serà micca finu à 512 GB, cum'è certi altri siti anu speculatu prima, ma solu 128 è 256 GB.

Ricordemu chì Galaxy Da Flip i Galaxy Da Flip 5G avianu una dimensione di memoria interna di 256 GB. SamMobile menziona ancu a dimensione di a memoria interna di u prossimu smartphone plegable di Samsung Galaxy Z Fold 3. Duverebbe esse almenu 256 GB, chì cunfirma i fughjetti prima.

Sicondu u situ web, i dui dispusitivi anu da esse ancu custruiti nantu à a superstruttura One UI 3.5, chì si dice chì indicà chì ùn si prisentanu micca in scena prima di a seconda mità di questu annu. Cum'è avemu infurmatu ieri, secondu u famosu universu Ice leaker, i novi telefoni flexibuli seranu presentati in lugliu.

Sicondu l'infurmazioni "darreri à l'scena", u novu Flip averà un display di 6,9-inch cù una risoluzione di 1080 x 2636 px è supportu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz, una schermu esterna cù una dimensione di 1,81 o 3 inch, un nova generazione di vetru UTG, un chipset Snapdragon 855+ o 865 è una batteria cù una capacità di 3900 mAh. U novu Fold duveria avè un display AMOLED di 7,55-inch è un schermu esternu di 6,21-inch, un chip Snapdragon 888, una batteria 4500 mAh, supportu per a penna touch S Pen, è possibbilmente - cum'è u primu smartphone Samsung - un sub-display. camera.

U più lettu d'oghje

.