Chiudi annunziu

Samsung ùn perde micca tempu è cuntinueghja à liberà rapidamente l'aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.0. U so ultimu destinatariu hè quellu di l'annu passatu Galaxy M30s. L'aghjurnamentu include u patch di sicurezza di ghjennaghju.

Novu aghjurnamentu per Galaxy U M30 hè attualmente distribuitu in India, ma duverebbe espansione à altri mercati prestu. Si porta a versione firmware M307FXXU4CUAG è hè quasi 2GB in taglia. À questu puntu, deve esse nutatu chì u telefunu ùn hè micca vindutu in u nostru paese, ma pò esse truvatu in altri paesi di u vechju cuntinente (per esempiu, in Germania vicina).

Basta à ripetiri - Android 11 porta nutizie cum'è bolle di chat, permessi una volta, un widget separatu per a riproduzione di media o una sezione di cunversazione in u pannellu di notificazione.

E novità di a superstruttura One UI 3.0 includenu, frà altre cose, appricazzioni native è cuncepimentu di l'interfaccia d'utilizatore mejorate, schema di culore è icone perfezionate, megliu opzioni per i paràmetri di u teclatu, widgets migliorati nantu à a pantalla di serratura è sempre in visualizazione, a capacità di aghjunghje. e vostre propiu imàgine è video à u screnu di chjama o una camera di stabilizazione megliu. Tuttavia, deve esse nutatu chì datu chì Galaxy M30s hè un dispositivu di bilanciu, pò esse manca di alcune caratteristiche di a superstruttura per via di limitazioni hardware.

U più lettu d'oghje

.