Chiudi annunziu

Nantu à i telefoni cun AndroidU novu ghjocu RogueRun di em combina dui generi assai populari in un modu unicu - u corridore senza fine è u generu roguelike. U prughjettu di i sviluppatori giapponesi da u studiu Zoo Corporation mette a so idea innovadora in u so nome. In u ghjocu, scoprerete dungeons generati proceduralmente cù cuntrolli ovviamente assai simplici, tuttu ciò chì duvete fà hè di scorri u dito nantu à u screnu à manca o à diritta. Malgradu i cuntrolli minimalisti, u vostru eroe hà assai muvimenti diffirenti à a so dispusizione, pò saltà, rotulà è cullà i muri.

In più di i passatempi di ginnastica, ci hè di sicuru assai cumbattimentu in RogueRun. Durante e vostre ricerche, avarete l'uppurtunità di sceglie trà una mansa di diversi tipi d'arme. Sò dispunibuli micca solu spade classiche, ma ancu lance o mazze di cummattimentu. A chjave per u successu si trova in a persunalizazione di l'arme trà e missioni. In dungeons, pudete truvà materiali per rinfurzà, o una seconda arma di u listessu tipu, cù l'aiutu di quale pudete migliurà ancu u vostru uriginale.

In più di l'azzione roguelike classica, RogueRun oculta ancu un modu di ghjocu cumpletamente unicu chì riduce a difficultà di scopre novi ambienti. Invece di u modu di ghjocu predeterminatu, pudete saltà in u modu di Esplorazione spogliatu, in quale u mondu di u ghjocu cambia solu una volta à ghjornu. Averete assai tempu in ellu per amparà u so layout bè è andate più luntanu chè s'ellu cambiassi cù ogni nova ricerca. Pudete RogueRun gratis scaricate nantu à Google Play.

U più lettu d'oghje

.