Chiudi annunziu

U 19 di ferraghju, a festa annuale di Blizzcon aspetta i fan di ghjochi di u legendariu Blizzard. L'avvenimentu, chì di solitu hè pienu di rivelazioni, avia da esse spustatu in linea quist'annu. I ghjucatori di Card Hearthstone aspettanu ancu l'avvenimentu - frà altre cose, i sviluppatori anu da revelà un novu settore a settimana prossima, chì, cum'è ogni annu, cambierà cumplettamente a forma di u ghjocu cù a so ghjunta. Tuttavia, ùn pudemu micca aspittà chì i sviluppatori anu altri piani. Oghje anu annunziatu l'arrivu di un novu furmatu è una ristrutturazione di i ponti chì cuntenenu e carte di basa.

In modu persunale, sò più felice di annunzià u novu furmatu. Un novu modu Classic serà aghjuntu à Standard è Wild. Questu cuntene solu e carte basi, in a forma in quale esistianu à u principiu di u 2014. Serà dunque una capsula di u tempu chì vultà tutti i tistimunianzi à un mumentu in a vita di Hearthstone, quandu u ghjocu ùn era ancu infestatu. da un eccessu di effetti casuali.

Tip: Se ti piace à ghjucà offline, fighjate ghjochi di carte da FYFT. In a larga selezzione di tituli, truverete ancu pezzi di fantasia focu annantu à i mondi di Dark Souls, Marvel Universe, Harry Potter o Game of Thrones.

Una altra novità hè a ristrutturazione cumpleta di u settore di carte basi. Quessi ora seranu ordinati in un unicu set, The Core Set. In questu, e carte sò gradualmente rotate, perchè ùn succede micca cusì spessu chì e carte chì dominanu i ponti per parechji anni in una fila fermanu in u ghjocu, ancu malgradu i sforzi di i sviluppatori per equilibrà. U novu settore di carte presenta vechji cunniscenza è decine di facce novi. A nutizia di benvenuta hè chì tutti seranu dispunibuli completamente gratuiti.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.