Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca solu u più grande fabricatore di chips di memoria, ma ancu u sicondu più grande cumpratore di chips in u mondu. U giant tecnulugicu hà spesu decine di miliardi di dollari per cumprà chips di semiconductor l'annu passatu, stimulatu da una crescente dumanda di computer è altre elettronica di cunsumazione durante a pandemia di coronavirus.

Sicondu un novu rapportu da a cumpagnia di ricerca è cunsulenza Gartner, a divisione chjave di Samsung Samsung Electronics hà spesu $ 36,4 miliardi (circa CZK 777 miliardi) in chips semiconduttori l'annu passatu, chì hè 20,4% più cà in 2019.

Era u più grande cumpratore di chips l'annu passatu Apple, chì hà spesu 53,6 miliardi di dollari (circa 1,1 trilioni di corone) per elli, chì rapprisentanu una parte "globale" di 11,9%. Comparatu à 2019, u giant tecnologicu di Cupertino hà aumentatu a so spesa in chips da 24%.

U giant tecnulugicu sudcoreanu hà benefiziu da una prohibizione di i prudutti Huawei è una dumanda più alta di laptop, tablette è servitori durante a pandemia. Cù e persone chì travaglianu più da casa è apprenu remotamente per via di a pandemia, a dumanda di servitori in nuvola hè cresciuta, aumentendu a dumanda di DRAM è SSD di Samsung. L'aumentu di a dumanda di chips d'Apple hè stata guidata da vendite più elevate di AirPods, iPads, iPhones è Mac.

L'annu passatu, Samsung hà annunziatu l'obiettivu di diventà u più grande fabricatore di chip in u mondu per u 2030, superendu u giant semiconductor taiwanese TSMC, per quale scopu intende d'invistisce 115 miliardi di dollari (quasi 2,5 trilioni di corone) in questa dicada.

U più lettu d'oghje

.