Chiudi annunziu

U capu è fundatore di u giant di smartphone è tecnulugia Huawei, Zhen Chengfei, hà dettu ieri chì a cumpagnia sopravvive à e sanzioni imposte da l'ex presidente di i Stati Uniti Donald Trump è ch'ellu aspetta una rilazioni rinnuvata cù u novu presidente Joe Biden.

Joe Biden hà pigliatu u mandatu u mese passatu, è Huawei aspetta avà chì u novu presidente migliurà e relazioni trà i Stati Uniti è a Cina, è ancu trà e cumpagnie americane è cinesi. Zhen Chengfei hà dettu chì Huawei resta impegnatu à cumprà cumpunenti da l'imprese americane è chì restaurà l'accessu di a so cumpagnia à i beni americani hè mutualmente benefica. Inoltre, hà suggeritu chì e sanzioni contr'à Huawei feriscenu i fornitori americani.

À u listessu tempu, u capu di u giant tecnulugicu negatu informace, chì Huawei abbanduneghja u mercatu di smartphone. "Avemu decisu chì ùn ci hè micca manera di vende i nostri dispositi di cunsumatori, a nostra attività di smartphone", disse.

Ricordemu chì l'amministrazione di Donald Trump hà impostu sanzioni à Huawei in maghju 2019, per una presunta minaccia à a sicurità naziunale. A Casa Bianca hà strettu e sanzioni parechje volte da tandu, è l'ultimi sò stati imposti à a cumpagnia à a fine di l'annu passatu. vende a divisione Honor.

Cume sapete da a nostra notizia precedente, Huawei hà da presentà u so secondu telefunu plegable u 22 di ferraghju Mate x2 è duverebbe lancià una nova gamma di punta in marzu P50.

U più lettu d'oghje

.