Chiudi annunziu

L'annu passatu, a divisione di chip di Samsung Samsung Foundry "hà pigliatu" un cuntrattu gigante per pruduce u chipset Snapdragon 888 cù u so prucessu 5nm. Avà, sicondu l'infurmazioni micca ufficiali, u giant tecnulugicu hà assicuratu un altru ordine da Qualcomm, à dì per a produzzione di i so ultimi modem 5G Snapdragon X65 è Snapdragon X62. Si dice chì sò fabbricati cù un prucessu 4nm (4LPE), chì puderia esse una versione mejorata di u prucessu attuale 5nm (5LPE).

U Snapdragon X65 hè u primu modem 5G in u mondu chì pò ottene velocità di scaricamentu finu à 10 GB/s. Qualcomm hà aumentatu u numeru di bande di freccia è a larghezza di banda chì pò esse usata in un smartphone. In a banda sub-6GHz, a larghezza cresce da 200 à 300 MHz, in a banda d'onda millimetrica da 800 à 1000 MHz. A nova banda n259 (41 GHz) hè ancu supportata. Inoltre, u modem hè u primu in u mondu à utilizà l'intelligenza artificiale per sintonizà u signale mobile, chì deve cuntribuisce à una velocità di trasferimentu più altu, una cobertura megliu è una vita di bateria più longa.

U Snapdragon X62 hè una versione "truncata" di u Snapdragon X65. A so larghezza in a banda sub-6GHz hè 120 MHz è in a banda d'onda millimetrica 300 MHz. Stu modem hè pensatu per l'usu in smartphones più prezzu.

I dui novi modem sò attualmente pruvati da i pruduttori di smartphone è duveranu apparisce in i primi dispositi à a fine di questu annu.

U più lettu d'oghje

.