Chiudi annunziu

Serie di ghjocu di prughjettu CarIn l'ultimi anni, hà subitu un sviluppu cuncettuale interessante. Mentre a prima parte pò esse cunsiderata cum'è una simulazione pura di corsa di vittura, a terza parte, chì hè stata liberata l'annu passatu, hè digià un arcade senza vergogna. Un tali cambiamentu in a percepzione di a marca pò ancu esse osservatu in u prossimu prughjettu di u ghjocu mobile Carcun Go. Cum'è l'attrazione principale di u so ghjocu, attrae un cuntrollu simplice di un dito.

À u listessu tempu, simplificà i cuntrolli pò significà solu più deviazione da u realisimu. Prughjettu Cars Go, di sicuru, ùn pò micca rimpiazzà a fisica fedele è u mudellu di guida di qualchì altra serie di corse, ma l'inclinazione versu u ghjocu arcade serà probabilmente massima. Cù un dito, cuntrolerete a direzzione di u viaghju è l'accelerazione di a vostra vittura. Ancu s'ellu ùn mi piace micca vede un'altra partenza da u realisimu in cunnessione cù una marca ben cunnisciuta, aghju da ammette chì i sviluppatori di Slightly Mad Studios è Gamevil almenu mette assai sforzu à trasfurmà i mudelli di vitture individuali. U ghjocu sarà bella in ogni modu.

Project Cars Go hà attraversatu un sviluppu relativamente longu da quandu avemu intesu parlà di u ghjocu per a prima volta più di dui anni fà. Ma si dirige cù successu à a linea di finitura. I sviluppatori facenu sapè chì a liberazione accadrà prestu. Nantu à Google Play finu à avà, a data di liberazione hè stabilita per esse u 23 di marzu di questu annu. Allora s'è vo site tentatu da una corsa simplice in a sacchetta di i pantaloni, marcate definitivamente questu ghjornu in u vostru calendariu, Prughjettu Carcù Go serà dispunibule completamente gratuitamente.

U più lettu d'oghje

.