Chiudi annunziu

L'Unione Europea hè stata di scopra a pussibilità di custruisce una fabbrica avanzata di semiconduttori in terra europea, cù Samsung possibbilmente participà à u prugettu. In riferimentu à i rapprisentanti di u Ministeru di Finanze francese, Bloomberg hà infurmatu nantu à questu.

Si dice chì l'UE cunsiderà custruisce una fabbrica avanzata di semiconduttori per riduce a so dipendenza da i fabricatori stranieri per soluzioni di rete 5G, computer d'altu rendiment è semiconduttori per i veiculi autonomi. Tuttavia, ùn hè micca chjaru à u mumentu s'ellu seria una pianta completamente nova o una esistente chì seria usata per un novu scopu. Indipendentemente, u pianu prelimiunale hè dettu chì include a produzzione di semiconduttori 10nm è più tardi più chjuchi, possibbilmente solu solu 2nm.

L'iniziativa hè guidata in parte da u Cummissariu à u Mercatu Internu Europeu Thierry Breton, chì hà dettu l'annu passatu chì "senza una capacità europea indipendente in a microelettronica, ùn ci sarà micca a sovranità digitale europea". L'annu passatu, Breton hà ancu dichjaratu chì u prugettu puderia riceve finu à 30 miliardi d'euros (circa 773 miliardi di corone) da investitori publichi è privati. Si dice chì 19 paesi membri anu unitu à l'iniziativa finu à avà.

A participazione di Samsung in u prugettu ùn hè ancu stata cunfirmata, ma u giant tecnulugicu sudcoreanu ùn hè micca l'unicu grande attore in u mondu di i semiconduttori chì puderia diventà chjave per i piani di l'UE per spinta a produzzione domestica di semiconductor. TSMC puderia ancu diventà u so cumpagnu, però, nè ellu nè Samsung anu cummentatu nantu à a materia.

U più lettu d'oghje

.