Chiudi annunziu

A divisione di creazione di schermi di Samsung Samsung Display ùn serà micca un fornitore di i picculi pannelli flessibili chì appariranu in u prossimu smartphone plegable di Huawei, secondu un rapportu da a Corea di u Sud. I giganti tecnulugichi anu avutu un accordu di signore nantu à a materia, ma a so cullaburazione era da finisce pocu dopu chì l'accordu hè statu fattu.

U bloccu stradale in cui Samsung è Huawei anu incuntratu pareva avè da fà cù u Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti è e so sanzioni sempre più strette contr'à u giant cinese di smartphone da l'annu passatu. À u listessu tempu, Samsung Display duveria avè assicuratu una licenza da u guvernu di i Stati Uniti l'ottobre scorsu, chì hà permessu di furnisce certi pannelli di visualizazione à Huawei. Duverebbe avè ottenutu u permessu perchè i so display plegabili sò largamente indipendenti da e tecnulugia americane. Allora a situazione pare avè cambiatu da tandu.

Sicondu ZDNet Korea, Huawei hè l'ultima minuta per u so prossimu telefunu flexible Mate x2 hà acquistatu un novu fornitore di display, à dì a cumpagnia chinesa BOE, chì hè u fabricatore di schermi di più successu in u mercatu quì è ancu unu di i più grandi rivali di Samsung in l'industria. Comu sapete da a nostra notizia precedente, u Mate X2 serà lanciatu u 22 di ferraghju.

U più lettu d'oghje

.