Chiudi annunziu

À propositu di u prossimu telefunu di Samsung per a classe media Galaxy L'A72 hè in onda da dicembre. Grazie à i renditi non ufficiali da dicembre è à a stampa ufficiale di ghjennaghju, sapemu ciò chì sarà. Avà u smartphone hè apparsu nantu à altri rende ufficiali è e so presunte specificazioni cumplette sò state ancu filtrate. U situ web WinFuture hè daretu à l'ultima fuga.

Galaxy L'A72 deve avè un display Super AMOLED 6,7-inch cù una freccia di rinfrescante di 90 Hz, un chipset Snapdragon 720G, 6 è 8 GB di RAM è 128 o 256 GB di memoria interna.

Si dice chì a camera hè quadrupla cù una risoluzione di 64, 12, 8 è 2 MPx, mentre chì a seconda duverebbe avè una lente ultra-grandangolu, a terza una lente telephoto cù zoom doppiu è l'ultima deve serve cum'è una macro. camera. A camera frontale deve avè una risoluzione di 32 MPx. Un lettore di impronte digitali è un jack di 3,5 mm sò dettu di esse parti di l'equipaggiu.

U telefunu deve esse software custruitu nantu Androidu 11 è a bateria anu una capacità di 5000 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 25 W. Cum'è u so fratellu Galaxy A52 deve esse dispunibule in varianti 4G è 5G è avè un gradu di prutezzione IP67.

Sicondu i novi renditi, serà Galaxy A72 per esse prupostu - novu cum'è u so fratellu - in neru, biancu, viola chjaru è blu. Si deve esse vendutu da 449 euro (circa 11 500 CZK) è esse lanciatu à a fine di u mese.

U più lettu d'oghje

.