Chiudi annunziu

À a fine di ghjennaghju, a nutizia hè stata chì Samsung era a seconda marca di tablette più grande in l'ultimu trimestre di l'annu passatu è tuttu l'annu 2020. Avà i numeri per a regione EMEA, chì includenu l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa, induve u giant tecnulugicu sudcoreanu era a tableta numero unu, sò ghjunti.

Samsung era a più grande marca di tablette in a regione EMEA in Q4 2020 cù una quota di mercatu di 28,1%, secondu l'ultimi dati publicati da a sucietà di ricerca IDC. Hà speditu più di 4 milioni di pasticchi à stu mercatu in u periodu sottu rivisione, chì hè in crescita di 26,4% annu à annu.

Apple, chì hè a tableta numero unu in u mondu, hè stata seconda in u ranking. Hè furnitu 3,5 milioni di iPads à u mercatu è hà pigliatu una parte di 24,6%, cù una crescita annu di 17,1%.

U terzu postu hè statu pigliatu da Lenovo cù 2,6 milioni di tablette consegnate è una parte di 18,3%, quartu hè Huawei (1,1 milioni di tablette, una parte di 7,7%) è i primi cinque più grandi marchi di tablette in a regione EMEA sò arrotondati da Microsoft (0,4). .3,2 million tablets, una parte di 152,8%). A più grande crescita annu à l'annu di tutti i fabricatori - da XNUMX% - hè stata rapportata da Lenovo, invece, e spedizioni di Huawei anu cascatu significativamente da annu à annu, da più di un quintu.

Sicondu u rapportu IDC, a forte pusizioni di Samsung in a regione EMEA deriva principalmente da a so prisenza in i prughjetti di a scola di digitalizazione in l'Europa Centrale è Orientale. U settore di l'educazione hè statu unu di i mutori di crescita in a vendita di tablette da u scoppiu di a pandemia di coronavirus.

U più lettu d'oghje

.