Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à lancià l'aghjurnamenti rapidamente cù u patch di sicurezza di ferraghju. I telefoni intelligenti di l'annu passatu sò appena cuminciati à riceve Galaxy Nota 10 a Galaxy Nota 10+. À u mumentu hè dispunibule principarmenti in i paesi di u Mediu Oriente.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware N97xFXXS6EUB2 è ùn pare micca portà alcuna funziunalità nova fora di u patch di sicurezza di ferraghju. L'utilizatori di u Mediu Oriente è di u Sudafrica l'anu attualmente acquistatu, ma cum'è sempre, duverebbe esse sparghje in altri paesi in u mondu prestu - in settimane à u massimu.

Frà altre cose, l'ultime patch di sicurità fissu vulnerabili chì permettenu l'attacchi MITM, o un sfruttamentu manifestatu in a forma di un errore in u serviziu rispunsevuli di lanciari wallpapers, chì permettenu l'attacchi DDoS. Inoltre, una vulnerabilità in l'applicazione Samsung Email hè stata riparata, chì hà permessu à l'attaccanti di accede à questu è monitorà secremente a cumunicazione trà u cliente è u fornitore. Nisunu di questi o qualsiasi altri bugs sò stati identificati cum'è critichi da Samsung.

I telefoni di a serie anu digià ricevutu l'aghjurnamentu cù u patch di sicurezza di ferraghju Galaxy S21, S20, S9 è Note 20 o telefoni Galaxy S20 FE è Note 10 Lite.

U più lettu d'oghje

.