Chiudi annunziu

L'app di pagamentu mobile Samsung Pay riceverà prestu un supportu tutale per Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash è altre criptovalute populari. Serà pussibule da a startup americana BitPay, chì, secondu e so parolle, hè u più grande fornitore di servizii di pagamentu in u mondu in u campu di muniti virtuale. U pagamentu mobile serà dunque un successu ancu più grande ch'è avà. Si face ancu assai bè Rivista di Revolut cù assai recensioni pusitivi.

A cumpagnia BitPay, sia u più grande fornitore di servizii di pagamentu in zona di criptovalute s'ellu hè veramente o micca, hè stata intornu da i primi tempi di u boom di blockchain è hè generalmente cunsideratu cum'è unu di i pilastri più stabili di l'industria altamente volatile.

BitPay sustenerà e criptovalute in l'applicazione Samsung Pay in a forma di a so criptocurrency BitPay Wallet. Cumu hè di solitu u casu cù l'espansione di un tali ecosistema, u cumpagnu di Samsung "risolve" a nova munita cunvertisce in una carta prepaid regulare, chì l'utilizatore pò aghjunghje à l'applicazione.

U backend di u sistema serà furnitu da Mastercard, chì permetterà e carte BitPay virtuale è fisiche. In più di bitcoin, ethereu è bitcoin cash, u serviziu sustene ancu i stablecoins più populari di l'oghje USDC, BUSD, GUSD è PAX.

BitPay incarcerà à i cummercianti una tarifa di 3% per u serviziu (chì hè un numeru assai bassu; l'operatori di carte di pagamentu paganu ancu XNUMX% di tariffu per a mediazione di pagamentu). Ch'ella sia o micca i cummircianti passanu una parte (o tutte) di sti costi à i clienti, però, ferma à elli cum'è cù altri tipi di transazzione.

U più lettu d'oghje

.