Chiudi annunziu

Sicondu rapporti non ufficiali, Samsung hà da lancià parechje app novi nantu à u Windows 10, più precisamente à u Microsoft Store. In particulare, deve esse Quick Share, Samsung Free è applicazioni Samsung O.

L'applicazione Quick Share à i telefoni Galaxy permette di sparte rapidamente foto, video è documenti cù laptops è desktop Windows 10. Se u smartphone di l'utilizatore usa One UI 2 è più tardi, ponu sparte u cuntenutu via Wi-Fi Direct, Bluetooth, o dispusitivi chì supportanu a piattaforma SmartThings di Samsung.

 

L'applicazione Samsung Free (antica Samsung Daily) offre programmi TV, articuli di notizie è ghjochi in un "pacchettu". In a rùbbrica Watch l'utilizatore hà accessu à una selezzione esclusiva di canali TV di u serviziu Samsung TV Plus, chì hè stata recentemente lanciata nantu à i dispositi mobili (altrimenti hè stata dapoi u 2016). A sezione Leghjite mostrarà à l'utilizatore una panoramica di l'ultime nutizie da diverse fonti, mentre chì a sezione Play includerà ghjochi gratuiti.

Allora ci hè una app chjamata Samsung O, chì ùn hè micca sanu sanu à ciò chì hè. Tuttavia, ci hè speculazione chì serà una applicazione di clonazione. In ogni casu, deve ghjunghje à a tenda Microsoft in i prossimi ghjorni.

L'aostu scorsu, Samsung è Microsoft anu firmatu un accordu di partenariatu strategicu à longu andà per "portà una sperienza d'utilizatore senza saldatura in i dispositi, l'applicazioni è i servizii". Una pussibule liberazione di l'applicazioni sopra citate in a Microsoft Store puderia esse parte di sta cullaburazione.

U più lettu d'oghje

.