Chiudi annunziu

Malgradu e difficultà di l'ultimi dui anni, Huawei face ciò chì pò per uttene novi smartphones à u mercatu. Comu sapete da a nostra notizia precedente, introduverà un novu telefunu plegable u 22 di ferraghju Mate x2 è prepara ancu una nova serie flagship P50. Avà una filtrazione hà culpitu l'onde cù qualchi novi informaceme circa ella cumpresa a data di spettaculu.

Un leaker chjamatu Teme hà cunfirmatu chì Huawei hà da lancià un totale di trè mudelli di a serie P50 - P50, P50 Pro è P50 Pro+. U primu mudellu citatu si dice chì hè alimentatu da u chipset Kirin 9000E, mentri chì i mudelli Pro si dicenu chì sò alimentati da un Kirin 9000 "full-fledged". A serie hè ancu dettu di ottene un novu sensoru di foto, chì deve migliurà u culore. precisione, frà altre cose, è serà presentatu, sicondu u leaker, trà u 26 è u 28. in marzu.

Sicondu rapporti non ufficiali precedenti, u mudellu standard avarà un display di 6,1 o 6,2-inch cù una freccia di rinfrescante di 90Hz, u mudellu Pro cù una schermu di 6,6-inch cù una freccia di rinfrescante di 120Hz, è u mudellu Pro+ cù un display di 6,8-inch a stessa freccia di rinfrescante cum'è u mudellu Pro. U mudellu standard deve avè una batteria cù una capacità di 4200 mAh, mentri l'altri anu una capacità di 300 mAh più altu. Tutti i mudelli anu da sustene a carica rapida cù una putenza di 66 W. In quantu à u software, a serie apparentemente correrà nantu à a superstruttura EMUI 11.1 è aduprà u settore di servizii HMS (Huawei Mobile Services).

U più lettu d'oghje

.