Chiudi annunziu

Pocu tempu dopu à l'applicazione populari per creà è sparte video brevi TikTok hè statu miratu da a FTC di i Stati Uniti, serà ancu investigatu da l'Unione Europea, più precisamente da a cumissioni, à l'iniziativa di l'urganizazione di i cunsumatori L'Organizazione Europea di i Consumatori (BEUC). U mutivu hè suppostu esse una pussibuli violazione di a lege di l'UE nantu à a prutezzione di e dati persunali GDPR è l'esposizione di i zitelli è i ghjovani à u cuntenutu dannosu.

"In solu uni pochi d'anni, TikTok hè diventatu una di l'applicazioni suciale più populari cù milioni di utilizatori in tutta l'Europa. Tuttavia, TikTok tradisce i so utilizatori violendu massivamente i so diritti. Avemu trovu una quantità di violazioni di i diritti di prutezzione di i cunsumatori, per quessa avemu presentatu una denuncia contru TikTok ". U direttore di u BEUC Monique Goyens hà dettu in una dichjarazione. "Inseme cù i nostri membri - urganisazioni di prutezzione di i cunsumatori in tutta l'Europa - urgemu l'autorità à agisce rapidamente. Hanu bisognu di agisce avà per assicurà chì TikTok hè un locu induve i cunsumatori, soprattuttu i zitelli, ponu divertisce senza avè i so diritti tolti ". aghjunse Goyens.

TikTok hà digià avutu prublemi in Europa, più specificamente in Italia, induve l'autorità l'anu temporaneamente bluccatu da l'utilizatori chì l'età ùn pò micca esse verificata dopu a recente tragica morte di un utilizatore di 10 anni chì hà participatu à una sfida periculosa. U regulatore di prutezzione di dati di u paese hà ancu accusatu TikTok di violazione di una lege italiana chì esige l'accunsentu di i genitori quandu i zitelli sottu à 14 anni accede à e plataforme suciale, è hà criticatu a manera chì l'app tratta i dati di l'utilizatori.

U più lettu d'oghje

.