Chiudi annunziu

Ricertamenti, una nutizia hà ghjuntu l'onda chì i prossimi telefoni flessibili di Samsung Galaxy Da Flip 3 a Galaxy Z Fold 3 puderia esse introduttu in lugliu. Avà reliable leaker Ice universu hà tweeted à u mondu chì hè "assai prubabile" chì l 'ultimu sarà furnutu cù tecnulugia UPC (Under Panel Camera).

À propositu di questu Galaxy Z Fold 3 puderia esse u primu smartphone Samsung à avè una camera in a visualizazione, hè stata speculata per parechji mesi. Sicondu rapporti non ufficiali, u telefunu averà ancu un vetru UTG più grossu per sustene u stylus S Pen.

A visualizazione interna di a prima generazione Fold avia un largu cut-out in quale duie camere anu truvatu u so postu. A visualizazione interna di u so successore offre un rapportu più grande di a dimensione di a visualizazione à u corpu, grazia à a suluzione in forma di un pirtusu. Galaxy Grazie à a tecnulugia UPC, u Z Fold 3 duveria offre un rapportu display-à-corpu ancu più grande, chì hè ancu dimustratu da i renditi chì sò filtrati finu à avà.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, u Fold di terza generazione uttene un display AMOLED di 7,55 inch, un schermu esternu di 6,21 inch, un chipset Snapdragon 888, almenu 12 GB di memoria operativa è almenu 256 GB di memoria interna è un chipset Snapdragon 4500. batteria cù una capacità di 5 mAh. Deve ancu sustene e rete 3.5G è eseguisce nantu à a superstruttura One UI XNUMX.

U più lettu d'oghje

.