Chiudi annunziu

Dapoi qualchì tempu, speculazioni sò state circulate in Internet chì u studiu di sviluppu Zynga travaglia in segretu nantu à un novu ghjocu di l'universu Star Wars. Questa volta sò stati basati nantu à fonti affidabili, perchè ghjovi ci era veramente una revelazione di un novu prughjettu da u mondu legendariu di i Cavalieri Jedi. Tuttavia, prubabilmente averà solu un rolu minimu, se qualchissia, in u ghjocu. L'annunziu Star Wars: Hunters fucalizza nantu à i rinnegati galattici, i cacciatori di mercenari, cum'è Boba Fett o u prutagunista di a serie Mandaloriana di successu. Finu a ora, a novità hè stata presentata solu in una demo, chì suscita più dumande chè risposte.

In u video, entremu in una battaglia furiosa in una tempesta di sabbia da un edifiziu di sorta. Hè assai prubabile, circheremu u pianeta Tatooine, induve a storia di Anakin Skywalker è u so figliolu Luke hà cuminciatu. U ghjocu prubabilmente vulete guadagnà a vita nantu à unu di l'altri prughjetti media di u mondu di Star Wars, cusì u sabre di luce blu pò facilmente appartene à Obi-Wan Kenobi, chì probabilmente duverebbe ottene a so propria serie nantu à u serviziu di streaming Disney + l'annu prossimu. .

Curiosamente, u ghjocu hè statu revelatu in un avvenimentu speciale Nintendo Direct, induve u fabricatore giapponese presenta ghjochi diretti per a so cunsola ibrida Switch. Star Wars: Hunters serà dunque principalmente destinatu à sta piattaforma. Pudemu dunque aspittà di sperimentà un ghjocu più cumplessu di quellu chì simu altrimenti abituati à i telefoni cellulari. Star Wars: I cacciatori sò avanti Android per arrivà in qualchì tempu questu annu.

U più lettu d'oghje

.