Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Unu di i pruduttori di smartphones più prugressivi di l'ultimi anni entra in u mercatu domesticu. I telefunini di Vivo, chì hà parechji primi impurtanti à u so creditu, sò andati in vendita in a Repubblica Ceca oghje. Mobile Emergency hà ancu aghjustatu nutizie à a so cartera, induve tutti i trè mudelli chì Vivo hà preparatu per i clienti cechi sò digià dispunibili.

A marca vivo hè rinumata per u so approcciu progressivu in l'implementazione di tecnulugia rivoluzionarie in i telefoni intelligenti. Per esempiu, era u primu in u mondu per intruduce un smartphone cù un lettore di impronte digitali integratu in a visualizazione, chì avà pò esse truvatu in quasi tutti i fabricatori. Hè ancu rispunsevuli di a prima camera selfie pop-up in un telefunu, chì hè diventata una soluzione efficace per ottene una visualizazione cù frames minimi.

1150_557_vivo Y70

Vivo entra in u mercatu cecu cù trè mudelli. Hè dispunibule per principianti Vivo Y11S. per 3 CZK, più Vivo Y20S. cù una camera megliu è un rendimentu più altu per CZK 4, è infine vivu Y70, chì hà una visualizazione AMOLED senza precedente in a so categuria è una memoria assai decente in a forma di 8GB RAM è 128GB almacenamiento. Inoltre, per l'ultimu mudellu citatu, un scontu introduttivu vi aspetta dopu avè inseritu u codice "vivo" in a cesta, cù quale u telefunu vene à solu 5 CZK.

U più lettu d'oghje

.