Chiudi annunziu

AndroidQuesta versione di YouTube, probabilmente a piattaforma streaming più famosa in u mondu, hà ricevutu supportu per a riproduzione di video in risoluzione 4K. Finu à avà puderanu androidL'utilizatori ponu vede video in una risoluzione massima di 1440p, ancu s'ellu a visualizazione di u so telefunu supporta una risoluzione più alta è u video hè statu arregistratu in 4K.

Users androide versioni più vechje di YouTube anu da aspittà un pocu di tempu per fà sta opzione dispunibule; utilizatori iOS versione in cunnessione cù a liberazione di u sistema iOS Anu ricivutu 14 digià in settembre. Hè da nutà chì i video 4K seranu visibili solu s'ellu sò arregistrati in questa risoluzione o più altu è supportanu HDR.

Users androidA nova versione avà vede una altra opzione - 2160p60 HDR - in a selezzione di qualità di u video rispettivu in l'applicazione. L'opzione più bassa per sceglie hè 144p60 HDR.

Qualchi ghjorni fà, a famosa piattaforma di streaming hà annunziatu una quantità di innovazioni per migliurà l'esperienza di l'utilizatori sia per i creatori sia per i televidenti. Questi includenu, per esempiu, una interfaccia mudernizzata per tablette è aghjurnamenti à a funzione di u capitulu video. Inoltre, a piattaforma hà ancu annunziatu chì una funzione per i video brevi orientati à l'altezza chjamata YouTube Shorts serà dispunibule in i Stati Uniti da marzu, chì vole cumpete cù TikTok.

U più lettu d'oghje

.