Chiudi annunziu

Mentre Samsung hè occupatu à liberà una aghjurnazione cù l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.x, Google hà liberatu a prima beta di sviluppatore in u mondu. Androidu 12. In più di e notificazioni migliorate è un widget di media player, a capacità di cambià a dimensione di a finestra in a funzione di stampa in stampa cù un gestu di pinch-to-zoom, notificazioni quandu una applicazione usa u microfonu o a camera, o spartera più faciule di password Wi-Fi, nova versione Androidu include ancu un disignu ispiratu da a superstruttura One UI.

U novu disignu, secondu a XDA Developers Editor-in-Chief Mishaal Rahman, move l'elementi di l'interfaccia più vicinu à i pollici di l'utilizatori, ma deve esse attivatu cù un cumandamentu di shell ADB (Android Debug Bridge). Quandu hè attivatu, a dimensione di font di l'intestazione di l'app aumenterà è un spaziu biancu in biancu apparirà vicinu à a cima di u screnu, facilitendu l'accessu à l'elementi di l'interfaccia in cima. Cum'è una estensione Samsung, u disignu hè responsive, vale à dì chì a dimensione di font di l'intestazione di l'app torna à a normale appena l'utilizatore scorre in u screnu.

Google in u passatu in beta di sviluppatore Androidu aghjunse diverse funzioni solu per sguassà prima di a liberazione di a versione sharp. U novu modu di cuntrollu di una manu ùn hè micca in a prima vista di sviluppatore Androiddispunibule per difettu in 12, chì significa chì pò esse o ùn pò micca esse in a versione finale. U giant tecnulugicu americanu duverebbe intruduce questu in Aostu o Settembre (ancu prima, dopu a liberazione di altre beta di sviluppatore, duverebbe lancià una beta publica in maghju).

U più lettu d'oghje

.