Chiudi annunziu

Sembra chì a stagnazione creativa di a carta Hearthstone hè finita per sempre. U ghjocu hè statu rinvigoratu in l'ultimi anni da novi modi di ghjocu è, più impurtante, da l'impegnu di i sviluppatori à cuntrullà u metagame, chì li permette di riparà e carte problematiche appena i prublemi cumincianu à cresce. A rivitalizazione di u ghjocu hà da cuntinuà ancu in l'annu di u grifonu, cum'è i sviluppatori anu chjamatu a nova stagione di ghjocu. À l'avvenimentu annuale di Blizzcon, anu presentatu a nova espansione Forged in the Barrens in più di i so piani più generale.

U novu settore cuntene 135 carte è a nova meccanica di ghjocu Frenzy. Hè attivatu ogni volta chì un servitore cù sta capacità piglia u primu dannu. Una altra novità di l'espansione hè a classificazione di l'incantesimi in diverse scole di magia, cum'è succede, per esempiu, in u MMO World of Warcraft. I sviluppatori di Blizzard distribuiranu carte già emesse à e scole individuali, i novi servitori chì interagiscenu cù i tipi individuali di incantesimi anu da travaglià. Siccomu a nova espansione ci porta in i deserti inospitali di Azeroth, seremu accumpagnati da mercenari in furmazione. Li scuntremu in forma di minioni leggendari, chì a storia seguitaremu in tuttu l'annu dopu. Forged in the Barrens arriccherà u ghjocu in i mesi à vene.

Un'altra nova funzione chì venerà à u ghjocu in qualchì tempu durante l'annu hè u modu di ghjocu Mercenaries. In questu, riunirete una squadra di eroi leggendari è lutterai cun elli in battaglie tattiche contr'à i capi è contru squadre di altri ghjucatori. A cuntrariu di i campi di battaglia digià stabiliti, ùn lasciarete micca a vostra squadra cummattiri automaticamente, ma li darete ordini durante e battaglie. Chì ne pensate di a nutizia annunziata ? Vi farà vulete vultà à u ghjocu di novu? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.