Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A compra di l'elettronica in rate ùn hè micca inusual oghje. Calchì volta stu metudu di finanziamentu pò pagà assai più cà una compra di soldi. Cumu hè questu pussibule è quandu vale a pena cumprà un telefuninu, tableta o laptop in rate?

L'acquistu di l'elettronica in pagamenti ùn significa micca necessariamente solu di urganizà un prestitu. Pudete ancu pagà in altri modi. Pudete aduprà, per esempiu, una vendita di installment à un mercante o affittu. Basta à circà l'opzioni è sceglite u megliu per voi.

Vi mancanu soldi ? Cumprate un telefuninu in prestitu

Se vulete un prestitu mobile, u bancu generalmente vi offre unu di i prestiti più veloci overdraft o carta di creditu, ma pò ancu esse utile prestitu micca bancariu da unu di i fornituri non bancari. Cunsiderate u prestitu cun cura, sceglite u più favurevule per voi è fate attenzione una quantità raghjone di interessi è tariffi.

iPod touch

Ùn vogliu micca pagà nunda in più? Pigliate una tavuletta in rate

Ci hè ancu una vendita à pagamentu prestitu, è cusì hè necessariu di avvicinà cù assai prudenza. Pensà chì vi cumprà una tableta in rates è s'ellu ùn avete micca abbastanza per ellu, smetterà di pagà a tableta è rinvià hè stupidu. Ci sò dui tippi di vendita à pagamentu.

  • Vendita a rate senza aumentu, quandu hè u prezzu di compra hè spargugliatu solu in parechje rate mensili.
  • Vendita a rata in forma di prestitu quandu hè cummerciante intermediariu trà voi è a cumpagnia di creditu.

Vulete avè tuttu senza preoccupazioni? Pigliate un laptop in affittu

Se tenete l'ultimi mudelli di l'elettronica, allora paga per sceglie un venditore chì offre micca solu laptops in affittu. Questu pò esse paragunatu à leasing una vittura. Per una tarifa mensuale fissa, uttene un telefuninu, laptop o tableta è ùn avete micca da preoccupari di nunda. Tutti i servizii inclusi l'assicuranza sò generalmente inclusi in u prezzu di l'affittu mensile, chì hè una grande opportunità per l'imprenditori è i picculi cummircianti.

Samsung Galaxy S10 Unsplash fb

Perchè vale a pena cumprà l'elettronica in rate?

Pigliate un telefuninu, tableta o laptop nantu à a rata ùn hè micca solu una suluzione per quelli senza soldi. Questa opzione hè ancu utile in una situazione induve avete abbastanza soldi per fà una compra, ma ùn avete micca assai soldi dopu avè pagatu. Allora perchè rinunzià à tutte e finanzii quandu hè pussibule di mantene una riserva finanziaria decente è à u listessu tempu cumprà in modu sicuru l'elettronica necessaria nantu à i pagamenti?

Ma ricordate chì hè sempre u debitu, hè per quessa esse rispunsevuli è ricurdate di i risichi pussibuli ! Sia chì cumprate un novu telefuninu, tableta o computer, duverebbe sempre esse una necessità senza chì ùn pudete micca funziunà. Se ùn avete micca abbastanza soldi per cumprà, ùn fate micca l'ultimu è u più caru mudellu di l'elettronica.

U più lettu d'oghje

.