Chiudi annunziu

Samsung hà sviluppatu l'app Samsung Health cum'è una soluzione cumpleta per i pruprietarii di i dispositi Galaxy. Offre una larga gamma di funzioni ligati à a salute è a fitness. L'app vene preinstallata nantu à i dispositi di u giant tecnulugicu, cusì hè sempre à manu ancu quandu l'utilizatore ùn l'utiliza micca. Ma avà Samsung hà annunziatu chì finisce u so supportu per i dispositi più vechji.

A partire da u 22 di marzu, ùn ci sarà micca app in i dispositi più vechji Galaxy dispunibule. Nuvelle aghjurnamenti cessanu di sparghje à i dispositi chì eseguenu u SO Android 7.0 Nougat è più vechji.

Questu ùn significa micca chì l'utilizatori chì anu più vechji dispositi Galaxy, ùn puderanu micca aduprà Samsung Health. Puderanu ancu aduprà l'app, ma anu un accessu limitatu à i servizii è e funzioni. Siccomu l'applicazione per questi dispositi ùn serà micca supportata, i so patroni ùn ponu micca cuntà nantu à e funzioni novi.

Samsung ricumanda chì l'utilizatori affettati aghjurnà à Android 8.0 Oreo è sopra se volenu cuntinuà à riceve l'ultime versioni di l'app. Users chì utilizanu i dispositi cù Androidem 7.0 o più vechji sò assai pochi oghje in ogni modu - secondu u situ web Statcounter Global Stats, a quota di mercatu quist'annu era u "sette" di cinque anni. Androidu Regnu Unitu in ghjennaghju di questu annu 4,26% (u Androidcù 6.0 era menu di 6%, Androidà 5.1 un pocu più di 3% au Androidà 4.4 circa 1,3%).

U più lettu d'oghje

.