Chiudi annunziu

Un inseme di applicazioni di ottimisazione Galaxy Labs hà ricevutu un aghjurnamentu maiò à a versione 2.0.00.9. I moduli / app esistenti sò stati aghjurnati cù novi funzioni è Samsung hà ancu liberatu duie app novi chjamate Memory Guardian è Thermal Guardian.

Applicà Galaxy Labs, liberatu da Samsung in 2019, funziona in modu simile à Good Lock. Include diverse applicazioni / moduli chì estendenu a funziunalità di l'interfaccia d'utilizatore One UI. A cuntrariu di Good Lock, però Galaxy Labs si concentra nantu à l'ottimisazione, micca à persunalizà. Contene quattru app in totale: Battery Guardian, Battery Tracker, File Guardian è App Booster. Avà sò stati supplementati da i novi moduli Memory Guardian è Thermal Guardian.

A prima applicazione citata hè stata pensata per migliurà a gestione di a memoria è furnisce più informace riguardu à l'usu di memoria in u tempu. Pò esse usatu per sguassà individualmente l'applicazioni da a memoria è, in più, furnisce un riassuntu settimanale di a memoria dispunibule è di u sistema è l'usu di cache.

Thermal Guardian hè forse un aghjuntu ancu più utile di Memory Guardian. Questu hè perchè hà un graficu di 24 ore per monitorà a temperatura di CPU, chì mostra i punti caldi chì ponu esse sfruttati per amparà e pussibuli cause. In ogni casu, probabilmente a megliu funzione di l'applicazione hè u slider per aghjustà u sogliu di a temperatura di u processatore, chì permette à l'utilizatori di stabilisce un gradu più bassu o più altu di temperatura à quale u processatore principia à throttling. L'utilizatori ponu abbassà u valore per un gradu o dui per lascià u processore throttle prima, o ponu aumentà u limitu di temperatura finu à dui gradi per ottene un rendimentu supplementu à a spesa di temperature più elevate.

In quantu à l'applicazioni esistenti, u modulu Battery Tracker AI hè statu ligeramente migliuratu visualmente, è Battery Guardian offre avà novi strumenti di risparmiu di energia per limità l'usu di CPU mentre l'utilizatore dorme. U cumpurtamentu di a funzione di risparmiu di energia di u screnu hè statu ancu migliuratu - avà pò esse stabilitu per applicazione. Infine, postu chì a maiò parte di l'applicazioni anu avà u so propiu cestu per ricuperà u cuntenutu sguassatu, Samsung hà finitu u supportu per File Guardian. Ùn hè veramente micca cusì necessariu avà cum'è era in principiu.

Galaxy Pudete scaricà Labs da quì, Memory Guardian hè scaricabile quì, Guardian Termale quì, Tracker batterie quì, Guardianu di a Batteria quì è File Guardian quì.

U più lettu d'oghje

.