Chiudi annunziu

Samsung hà vantatu chì era u più grande produttore di TV l'annu passatu per u 15u annu consecutivu. Sicondu a cumpagnia di ricerca è cunsulenza Omdia, à quale si riferisce, a so parte di u mercatu era di 2020% in l'ultimu trimestre di u 31,8 è di 31,9% per tuttu l'annu. Sony è LG anu finitu luntanu daretu à ellu.

Samsung domina u mercatu di televisione in a maiò parte di i paesi di u mondu, cumpresi i Stati Uniti. A vendita di i so televisori QLED cresce ogni novu trimestre, è hè u numeru unu in u segmentu di TV cù una diagonale di 75 inch è sopra. U giant tecnulugicu sudcoreanu hà introduttu recentemente i TV Neo QLED custruiti nantu à a tecnulugia Mini-LED, chì paragunatu à i mudelli QLED standard offrenu, frà altre cose, una luminosità più alta, neri profondi, un rapportu di cuntrastu più altu è un dimming lucale megliu.

In più di a qualità di l'imaghjini è di u sonu superiore, i televisori intelligenti Samsung offrenu ancu diverse funzioni è servizii cum'è Object Sound Tracking+, Active Voice Amplifier, Q-Symphony, AirPlay 2, Tap View, Alexa, Bixby, Google Assistant, Samsung TV Plus è Samsung Salute.

Ricertamenti, Samsung hè stata focu annantu à u segmentu di TV high-end, per quale hà lanciatu TV di stile di vita cum'è U Frame, U Serif, U Sero è A Terrazza. Eccettu per l'ultimi citati, tutti l'altri sò ancu dispunibili da noi.

U più lettu d'oghje

.