Chiudi annunziu

U novu ghjocu mobile Lyxo vi darà l'uppurtunità di pensà à ciò chì a luce significa per voi. In sè stessu, ci permette di utilizà unu di i nostri sensi più impurtanti, ma per certi, i raghji di luce anu un significatu più profundo, cum'è u sviluppatore Tobias Sturn. Un ghjornu si truvò in una stanza scura è un fasciu strettu di luce l'hà inspiratu cù l'idea di un ghjocu in quale i ghjucatori anu da navigà tali flussi di fotoni à i posti ghjusti.

U sviluppatore prova di discrive a relazione emuzionale à a luce in u ghjocu. Thoughtful Sturn vede i fasci di luce micca solu cum'è un elementu di ghjocu, ma ancu cum'è un mezzu di introspezione per ognunu di i ghjucatori. U focu strettu di u ghjocu hè aiutatu da i so grafichi minimalisti, chì sò ispirati da a scola d'arte Bauhaus, è l'accumpagnamentu musicale meditativu. Sturn ùn hè micca novu à u sviluppu di ghjochi unichi, hè rispunsevuli di u prughjettu Machinaero, in quale pudete custruisce veiculi meccanichi unichi.

Ma in Lyxo, u vostru compitu serà solu di guidà i raghji di luce à i lochi designati. I specchi ben posti è inclinati vi aiuteranu cun questu. Inoltre, u culore di u flussu di luce cambierà durante a campagna. Questu duverebbe riflette a relazione in evoluzione à a luce chì vi sperienze in un totale di 87 livelli. Quessi sò stati tutti cuncepiti a manu da Sturn, ùn incontrerete micca alcuna generazione procedurale quì. Pudete ghjucà Lyxo per 89,99 corone da Google Play scaricate avà.

U più lettu d'oghje

.