Chiudi annunziu

Allora quì hè. Ciò chì i sviluppatori di u gigante battle royale PUBG anu prumessu, anu ancu cumpiitu. On Android hà da capu à u primu di una seria di ghjochi mobili chì seguitanu u successu di u so fratellu maiò. Annunziata oghje, PUBG: New State, à u cuntrariu di a versione cunvertita di PUBG regulare, hè stata sviluppata per i telefuni mobili da u principiu è duverebbe esse diretta à picculi schermi più tardi questu annu. Finu a ora, i sviluppatori anu prisentatu u ghjocu in un brevi trailer, chì pudete vede quì sottu.

U ghjocu di novu annunziatu hà da esse in u futuru di un mondu di ghjocu digià familiar à parechji. U ghjocu ci porta à 2051, chì significa assai equipamentu futuristicu è armi. Allora, mentre chì sò armi realistiche da u ghjocu originale, PUBG: New State riceve assai più libertà creativa. Inoltre, paragunatu à u PUBG Mobile truncatu, u novu prughjettu offre novi opzioni di ghjocu. U vostru caratteru diventerà più agile è hà più manere di aghjurnà a vostra attrezzatura.

In modu più generale, questu hè u primu passu di Tencent versu l'espansione massiva di u mondu di PUBG in u futuru. L'annunziu chì u futuru film d'orrore di sci-fi The Callisto Protocol hè ambientatu in u stessu mondu, ancu s'ellu in un futuru distante è un ambientu straneru, hè pigliatu à mità seriu. Ma Tencent vole spiegà u mediu televisiu in più di l'industria di u ghjocu. In un futuru vicinu, duvemu aspittà una serie animata. Pudete ghjucà PUBG: New State nant'à Google Play pre-registru avà.

U più lettu d'oghje

.