Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un novu smartphone di gamma media in Tailanda Galaxy M62. Sicondu i rapporti non ufficiali, duverebbe debutà u 3 di marzu in Malasia. Tuttavia, ùn avemu micca aduprà a parolla "novu" in cunnessione cù questu, perchè hè un rebranded Galaxy F62 cù un solu cambiamentu.

 

U cambiamentu hè chì a versione 8GB Galaxy U M62 hè assuciatu cù 256GB di memoria interna, mentre chì a versione 8GB Galaxy F62 cù 128 GB. Altrimenti, tutti i paràmetri sò cumplettamente identici - u telefunu offre dunque un display Super AMOLED + cù una diagonale di 6,7 pollici è una risoluzione FHD + (1080 x 2400 px), un chipset Exynos 9825, una camera quadru cù una risoluzione di 64, 12. , 5 è 5 MPx, una camera frontale 32MPx, lettore di impronte digitali integratu in u buttone di accensione, jack 3,5 mm, Android 11 cù l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.1 è una bateria cù una capacità enorme di 7000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 25 W. Serà ancu dispunibule in i stessi culori, vale à dì neru, verde è blu.

U smartphone sarà in vendita in Tailanda u 3 di marzu, u ghjornu chì deve esse lanciatu in Malesia. Ùn hè ancu chjaru s'ellu serà vendutu in altri anguli di u mondu oltri à sti dui paesi, ma cunziddi l'agilità chì Samsung allarga a so cartera di smartphones quist'annu, si pò suppone.

U più lettu d'oghje

.