Chiudi annunziu

Cum'è sapete, cumpagnie cum'è Facebook utilizanu diversi dati per adattà a publicità à l'utilizatori individuali. À a fine di l'annu passatu, hà presentatu Apple novi cambiamenti di privacy furzendu i sviluppatori di l'app à dumandà à l'utilizatori di l'iPhone u permessu di cullà i so dati persunali, chì Facebook era comprensibile micca cuntentu. In più di quellu nantu Apple prepara una demanda per presunte pratiche anti-cumpetitive, hà avà lanciatu una nova campagna di publicità cuncentrata à aiutà e piccule imprese colpite duramente da a pandemia di coronavirus. Piuttostu, stanu circannu di cunvince utilizatori iPhone à turnà nantu à publicità mirata è altri à permette à esse tracciatu per stu scopu.

In parte di una campagna chjamata Good Ideas Deserve To Be Found, Facebook hà publicatu un video chì attualmente hà assai più "dislikes" cà "likes". L'intenzione dichjarata di u giant suciale di aiutà i picculi imprese hè una chjama ovvia à i so utilizatori per cuntinuà à esse tracciatu per publicità mirata, è à l'utilizatori di l'iPhone per accende. U video mostra assai più utilizatori di Facebook è Instagram chì scoprenu cose da fighjà è cumprà cà e piccule imprese.

U titulu di u video apparentemente ùn hè micca sceltu à l'aleatoriu, pare chì dà l'impressione chì a publicità mirata in Facebook hè qualcosa di novu. In ogni casu, Facebook hè stata è seguita sempre l'utilizatori per a publicità persunalizata assai prima di questu (più specificamente, quelli chì ùn anu micca esplicitamente optatu per u seguimentu), perchè hè ciò chì a so attività hè basata.

Tuttavia, a campagna ùn hè micca cusì male. In parte di questu, Facebook rinuncerà i tariffi per l'imprese chì vendenu i so prudutti cù a funzione Checkout in Facebook Stores (è farà cusì finu à u ghjugnu di l'annu prossimu) è ùn cullà ancu micca i tariffi per l'avvenimenti in linea finu à l'agostu di questu annu. Inoltre, per esempiu, facilita à i ristoranti per aghjunghje i so menu à e pagine di a cumpagnia di Facebook. Mentre chì questi è altri gesti generosi ponu aiutà l'imprese cù i costi di publicità in una certa misura, deve esse ricordati chì u so scopu primariu hè di aiutà l'affari di Facebook.

U più lettu d'oghje

.