Chiudi annunziu

Uni pochi settimane dopu à u smartwatch Samsung Galaxy Watch 3 hà ricevutu un aghjurnamentu un pocu inusual inspiratu da orologi più vechji è un pocu menu putenti Galaxy Watch Attivu 2, ancu un mudellu di guasi trè anni hè ottene un aghjurnamentu à Tizen 5.5.0.1 Galaxy Watch. Hè attualmente dispunibule in parechje regioni di u mondu è hè quasi 300 MB di dimensione.

A nova aghjurnazione porta, frà altre cose, un sistema di notificazione migliuratu chì mostra l'imaghjini da diverse app di chat, è ancu u testu "bonu vechju", supportu per AR Emoji è Bitmoji, un serviziu di guida di voce à traversu cuffie cunnessi mentre seguite a corsa è altri esercizii. , uni pochi di migliure minori in quantu à u monitoraghju di a corsa è in bicicletta è e funzioni di cattura di l'imaghjini, è a stabilità di u sistema è a affidabilità.

Sicondu rapporti non ufficiali, Samsung preparava almenu dui mudelli novi per questu annu Galaxy Watch, chì deve esse dispunibule in varianti cellulare è Bluetooth è in duie dimensioni. Sicondu u famosu universu Ice, u prossimu orologio di u giant tecnologicu sudcoreanu puderia esse custruitu annantu androidsistema Wear OS, chì parechji utilizatori certamenti accolti - u Tizen OS hè statu criticatu longu per a so chjusura è, in u risultatu, a mancanza di applicazioni.

U più lettu d'oghje

.