Chiudi annunziu

Quandu u Sony di u Giappone hà tenutu u ghjovi a so cunferenza regulare di u Statu di u ghjocu, induve spessu annunziate novi prughjetti di ghjocu per Playstation, parechji aspettavanu di vede l'annunziu di a seconda parte di u remake di u cultu Final Fantasy VII. Invece, hè statu introduttu un portu di prossima generazione è una espansione di storia più chjuca. Tuttavia, dopu una certa delusione in State of Play, i sviluppatori di Square Enix anu digià annunziatu per separatamente dui novi prughjetti mobili chì si feranu in u mondu di u ghjocu mintuatu.

Final Fantasy VII The First Soldier hè un tentativu di sviluppatore giapponese di penetrà in u famosu generu di battaglia reale. U ghjocu serà fattu prima di a storia di u remake è da u trailer dispunibule pare assai interessante. Sembra chì combina u classicu shooter gameplay di ghjochi simili cù un sistema magicu specificu da Final Fantasy. Nisuna altra infurmazione ufficiale nantu à u ghjocu hè ancu dispunibule, sapemu solu chì serà liberatu in qualchì tempu questu annu.

Un prughjettu stranu hè u sicondu ghjocu Final Fantasy VII Ever Crisis introduttu. Questu serà un altru remake di u RPG di cultu da l'anni novanta. In u stilu gràficu di u ghjocu uriginale, recapitulerà i so avvenimenti, aghjunghjendu a storia di diversi altri spin-off. Bastamente sapemu ancu menu di Ever Crisis chè noi di The First Soldier. I sviluppatori anu liberatu u primu trailer è anu annunziatu chì ùn vedemu micca u ghjocu finu à u 2022.

I dui ghjochi sò una grande sorpresa per noi, un pocu cunnessu à a delusione chì u subtitulu precedentemente filtratu Ever Crisis ùn appartene micca à a seconda parte di u grande remake. Cumu ti piace e nutizie da u mondu cultu ? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.